Ledig stilling: Controller og administrasjonsansvarlig

23 Aug 2018
Atlas-alliansen søker etter en kompetent og erfaren person som ønsker å være med på å utvikle vår organisasjon og sikre kvalitet i alle leveranser.

Vi ser etter en person som har erfaring fra bistandsarbeid og/eller humanitæret arbeid, og som kan bidra til at vi bruker både menneskelige og økonomiske ressurser best mulig for å skape varige resultater for våre målgrupper.

Vi søker en person som har relevant høyere utdanning og kompetanse innen økonomistyring, controllervirksomhet, antikorrupsjonsarbeid og administrasjon. Erfaring fra tilsvarende arbeid og ansvar vil bli vektlagt.

Arbeidsoppgaver:

  • lede alliansens arbeid mot korrupsjon og for sunn og god økonomiforvaltning i alle ledd
  • ivareta og utvikle god økonomistyring, ressursforvaltning og administrasjon, herunder ansvar for budsjett, regnskapsrapportering og samarbeid med revisor
  • være ansvarlig for økonomien i søknads- og rapporteringsprosesser
  • ansvar for å utarbeide og kvalitetssikre kontrakter med organisasjonene som mottar midler, konsulenter og andre
  • fungere som styrets sekretær, forberede saker og bistå daglig leder med iverksettelse av styrets vedtak
  • bidra til å utvikle organisasjonens strategi og styrende dokumenter
  • bidra inn i programarbeidet og utvikling av ny søknad om rammeavtale med Norad.
  • fungere som stedfortreder for daglig leder i dennes fravær

Kvalifikasjoner:

  • høyere relevant utdanning
  • relevant erfaring med budsjettering, regnskap og antikorrupsjonsarbeid
  • kompetanse innen økonomi, IKT, prosjektstyring og gjerne HR
  • relevant internasjonal erfaring vil bli tillagt stor vekt

Personlige egenskaper:

  • strukturert, målrettet og resultatorientert
  • stor arbeidskapaistet og gjennomføringsevne
  • strategisk og helhetstenkende
  • evner å bygge tillit gjennom tydelig kommunikasjon og involvering

Vi tilbyr:

  • Et meningsfylt arbeid i et trivelig fagmiljø med engasjerte kollegaer
  • En unik mulighet til å bli kjent med funksjonshemmedes internasjonale solidaritetsarbeid
  • Spennende og varierte arbeidsoppgaver
  • Fleksibel arbeidstid
  • God privat pensjonsordning
  • Kontor i Storgata i Oslo
  • Konkurransedyktig lønn

Spørsmål om stillingen kan rettes til daglig leder Morten Eriksen, tlf 90 16 26 04.
Søknad med CV sendes snarest og senest innen 07.09.2018 til atlas@atlas-alliansen.no, med kopi til morten.eriksen@atlas-alliansen.no .

Kun elektroniske søknader vil bli behandlet.

Legg igjen en kommentar

Your email address will not be published. Required fields are marked *

six + 16 =