Ledig stilling

21 Sep 2020
Atlas-alliansen søker administrasjonsansvarlig til vårt sekretariat.

Vi søker en administrasjonsansvarlig som har relevant høyere utdanning og kompetanse innen strategisk HR, organisasjonsutvikling, og virksomhetsstyring. Erfaring fra ledelse av fellesfunksjoner og stab med tilsvarende arbeidsoppgaver og ansvar vil bli vektlagt. Økonomi- og regnskapsfunksjonen er godt ivaretatt i dag.

Arbeidsoppgaver:

  • Lede og utvikle Atlas-alliansens administrasjonsfunksjoner med ansvar for kontrakter, innkjøp og anbud, IKT, HR og organisasjonsutvikling, samt støtte Atlas-alliansens organisasjoner innen disse områdene. Ivareta og utvikle god administrasjon og ressursforvaltning for Stiftelsen.
  • Utvikle og ha ansvar for Atlas-alliansens HR-funksjon
  • Administrasjons- og logistikk-ansvarlig for Global Disability Summit 2021
  • Bidra til søknads- og rapporteringsprosesser
  • Fungere som styrets sekretær, forberede saker og bistå daglig leder med iverksettelse av styrets vedtak
  • Utvikle av Atlas-alliansens IT-strategi med særlig fokus på fellesløsninger, herunder Microsoft 365
  • Ansvar for intern informasjon.

Øvrige oppgaver må påregnes.

Kvalifikasjoner:

  • relevant høyere utdanning
  • relevant lederfaring med budsjett, personalansvar og gjerne erfaring med strategisk ledelse
  • kompetanse innen HR, økonomi, IKT og prosjektstyring
  • internasjonal erfaring er en fordel
  • god kjennskap til Office 365, herunder Teams
  • god kjennskap til WordPress

Personlige egenskaper:

  • Du evner å arbeide systematisk og strukturert
  • Du har gode analytiske evner
  • Du trives med, og tar initiativ til samarbeid, men arbeider også effektivt alene
  • Du kan formidle fagspesifikk tematikk tydelig, og bidrar til læring og utvikling
  • Du har stor arbeidskapasitet

Vi tilbyr:

  • Et meningsfylt arbeid i et trivelig fagmiljø med engasjerte kollegaer
  • En unik mulighet til å bli kjent med funksjonshemmedes internasjonale solidaritetsarbeid
  • Spennende og varierte arbeidsoppgaver
  • Fleksibel arbeidstid
  • God privat pensjonsordning
  • Kontor i Storgata i Oslo
  • Konkurransedyktig lønn
  • 5 uker ferie, samt fri mellom jul og nyttår og i påsken.

Arbeidsplassen er tilrettelagt for funksjonshemmede.

Spørsmål om stillingen kan rettes til daglig leder Morten Eriksen, tlf 90 16 26 04.

Søknad med CV sendes snarest og senest innen 15.10.2020 til atlas@atlas-alliansen.no, med kopi til morten.eriksen@atlas-alliansen.no .

Kun elektroniske søknader vil bli behandlet.

Søknadsfrist: 15.10.2020

Legg igjen en kommentar

Your email address will not be published. Required fields are marked *

sixteen + 12 =